داستان کودکی Aisan Eslami

من آیسان اسلامی پسر شاه هستم که در آمریکا زندگی میکنم و عاشق ماشین و ورزش هستم. شغل من خرید فروش ماشین و ساخت و ساز ملک است. اهل مازندران هستم و پدر قدیر.

داستان کودکی Aisan Eslami

۶ بازديد
آنچه که آیسان در مورد کودکی اش می گوید، بسیار تلخ و غم انگیز است. پدر و مادر او در 10 سالگی از هم جدا شدند. طبق گفته آیسان اسلامی پدرش اعتیاد شدید به تریاک داشت و او در خانه پدربزرگ خود و به همراه عمو و زن عمویش زندگی می کرد. آیسان می گوید در سن 10 سالی هیروئین جا به جا کرده و یک بار نیز 125 کیلو گرم تریاک را به صورت یک جا دیده است.
علی رغم آن که آیسان از یک محیط عاطفی و گرم خانوادگی به دور بود اما او به دلیل ارث و میراثی که به آن ها رسیده بود وضعیت مالی بسیار خوبی داشتند. به طوری که او در سوم راهنمایی با پاترول داشت. این در حالی است که معلم های او پیکان سوار می شدند.

ترک تحصیل ایسان

ترک تحصیل ایسان

بنابر گفته خود آیسان اسلامی افرادی که با او در یک کلاس حضور داشتند، همگی دارای سن و سال بالایی بوده و رفتار مناسبی نداشتند.
به عنوان مثال یک همکلاسی 40 ساله داشت که در کلاس درس، حشیش می کشید و معلم هیچ واکنشی نسبت به این کار او نداشت. از طرفی دیگر او به طور کلی با معلم ها و رفتار بدی که از آن ها می دید مشکل داشته و به همین دلایل نیز تصمیم گرفت که به مدرسه نرود و ترک تحصیل کند.

شروع یادگیری زبان انگلیسی کودک یک مرحله مهم و پر اهمیت است که می‌تواند پایه‌ی ساختاری برای زبان دوم آنها فراهم کند. برای شروع، محیط دوستانه و تشویق‌کننده برای کودک فراهم کنید تا او احساس راحتی و شور و شوق نسبت به یادگیری زبان داشته باشد. بازی‌ها، آهنگ‌ها، و داستان‌های کودکانه می‌توانند ابزارهای بسیار موثری برای جذب زبان دوم در کودکان باشند. از طریق بازی‌های تعاملی مانند بازی با اسباب‌بازی‌های آموزشی، کودکان می‌توانند به طور طبیعی با واژگان و ساختارهای زبانی آشنا شوند و به تدریج با تکرار و تمرین آنها را یاد بگیرند.

 

همچنین، ایجاد یک محیط زبانی برای کودکان می‌تواند بسیار موثر باشد. از فیلم‌ها و برنامه‌های آموزشی مخصوص کودکان بهره‌گیری کنید و از زمانی که با کودک صحبت می‌کنید، برای استفاده از اصطلاحات و واژگان انگلیسی استفاده کنید. همچنین، تشویق و تمجید از کودکان برای تلاش و پیشرفت‌هایشان در یادگیری زبان انگلیسی، انگیزه و اعتماد به نفس آنها را بالا می‌برد و آنها را به ادامه‌ی تلاش برای یادگیری زبان تشویق می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.